GESPREKSDUUR EN Tarieven
- Het intakegesprek duurt 60 minuten en kost €90
- De behandelgesprekken duren 50 minuten en kosten €90
OnVergoede ZORG
Behandeling bij mij wordt niet vergoed door de zorgverzekeraars. Hierdoor heb ik de vrijheid om zorg op maat te bieden, in samenspraak met jou. Ook zijn er andere voordelen:
- Een diagnose is geen voorwaarde om behandeling te krijgen*;
- Ik ben niet gebonden aan de behandelprotocollen die door zorgverzekeraars worden voorgeschreven;
- Je eigen risico wordt niet aangesproken;
- Er is geen verwijzing van de huisarts nodig;
- Ik heb geen lange wachtlijst;
- Je privacy is 100% gewaarborgd, derden hebben geen inzage in jouw dossier.
*Behandelingen voor o.a. werkgerelateerde problemen, relatieproblemen, rouwverwerking en aanpassingsstoornissen zoals burn-out worden sowieso niet vergoed vanuit de basis zorgverzekering.
Mogelijk kun je de behandeling bij mij wel vergoed krijgen via je werkgever.
Praktijklocatie
Mijn praktijkruimte ligt aan Bruistensingel tussen Den Bosch en Rosmalen. Het gebouw is te herkennen aan de gevelaanduiding ‘200-298 / Soetelieve business center’. Er is voldoende gratis parkeergelegenheid rond en met name achter het gebouw, en een bushalte op loopafstand. Bij binnenkomst kun je bij de receptie wachten, ik kom je daar ophalen.
Afspraak annuleren of verzetten
Wil je een afspraak afzeggen of verzetten? Doe dit dan minstens 24 uur van tevoren per mail of telefonisch (voicemail/sms), dan kan ik nog een andere cliënt inplannen. Bij later of niet vooraf afzeggen wordt €50 in rekening gebracht. Dit gebeurt uiteraard niet bij afzeggen in verband met coronagerelateerde klachten.
Klachtenregeling en privacy
Ben je niet tevreden over jouw behandeling, dan hoor ik dat graag. Je mag van mij een luisterend oor verwachten en de inzet om te komen tot een bevredigend resultaat. Ben je daarna nog niet tevreden of vind je het vervelend om met mij in gesprek te gaan? In dat geval kun je ondersteuning vragen van de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Klacht & Company. Hoe je dat kan doen? Stuur een mailtje naar P3NL@klachtencompany.nl met je naam en telefoonnummer. De klachtenfunctionaris (van Klacht&Company) neemt dan contact met je op.
Daarnaast ben ik aangesloten bij het Nederlands Instituut van Psychologen (registratienr. 227065) die de kwaliteit van zorg bewaken. Bij hen kun je ook terecht met eventuele klachten (www.psynip.nl).
Je privacy is erg belangrijk voor mij. In mijn privacyverklaring lees je hoe ik omga met jouw vertrouwelijke gegevens.